Servicemål

Sejlflod Apotek servicemål

Køventetid: 

Gennemsnitlig ventetid under 5 minutter. 
95% skal ekspederes inden 10 minutter. 
Ved måling i uge 2/2018 havde vi en gennemsnitlig ventetid på 2:29 min. og 0,7% var ekspederet indenfor 10 min. 
 

Fejludleveringer: 

Der accepteres højst 0,02% fejludleveringer i forhold til antal ordinationer. 
Ved de løbende målinger af fejludleveringer, har vi 0,02% fejludleveringer. 
 

Servicegrad: 

I højst 2% tilfælde accepteres det, at varen ikke er på lager. 
Ved måling af servicegraden i uge 10/ 2017 var den 98,2% dvs. 1,8% tilfælde var varen ikke på lager. 
 

Faglig rådgivning: 

Alle kunder i skranken, skal inviteres til dialog. 
Ved målinger af faglig rådgivning i uge 36/2017 blev 91% af kunderne inviteret til dialog. 
Forsendelseskunder tilbydes information på telefon. 
 

Handicappede:

Let adgang til forretningslokalerne og god plads i forretningslokalerne. 


Feb. 2018

Denne hjemmeside bruger cookies

Cookies er nødvendige for at hjemmesiden fungerer korrekt, og indsamler viden om anvendelsen af hjemmesiden.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere her.